Welcome to Multi-Rotor UK. Please login or sign up.

Monday,January 20, 2020, 11:50:21

Login with username, password and session length

Shoutbox

Rares Gosav:
17 Jan 2020 17:44:22
Hi guys and happy new year!!!
ched:
01 Jan 2020 00:12:50
Happy new year everyone, happy flying.  :beer2: :beer2:
Gaza07:
31 Dec 2019 17:06:13
Happy new year all hope 2020 is a cracking year for you  :beer2:
ched:
25 Dec 2019 00:00:49
Happy Christmas to everyone.
apollo7:
24 Dec 2019 13:50:56
Seasons greetings to all on this forum have a good one ;)
ched:
21 Dec 2019 17:58:42
Have a great time DB. Look forward your projects in 2020.  :beer2:
hoverfly:
21 Dec 2019 16:59:17
Have a good one D.B. ~~ :beer2: :beer2: :beer2:
DarkButterfly:
21 Dec 2019 16:14:27
 :beer2:
DarkButterfly:
21 Dec 2019 16:13:44
Tbh I've been really busy, not had much time to fly anything and with conditions being crap, hopefully in the new year I'll have some new projects on the go, mostly to do with HAM radio, will certainly fly again soon. FTR I hate FB too   :D Merry Christmas
Gaza07:
21 Dec 2019 15:21:30
Merry Christmas  :beer2:
Members
Stats
  • Total Posts: 197463
  • Total Topics: 19925
  • Online Today: 55
  • Online Ever: 530
  • (Tuesday,June 26, 2012, 08:34:46 )
Users Online
Users: 1
Guests: 38
Total: 39

Theme Changer





thumbnail

3d - Printworx

Printing 3d Forum

Halloween thread

Started by Balders, Wednesday,October 17, 2012, 19:28:03

Previous topic - Next topic

Balders

Just thought I';d start a thread, see if anyone has any spooky plans for Halloween...

I';ve fairly shamelessly nicked the idea for the below...too windy to test fly today, plan on scaring the crap out of the neighbours :)

Growing old is mandatory...Growing up is optional

FPV Guru
BNUC-S qualified
Sbaps.co.uk

Gaza07

You gotta get a video of that  ::)

Balders

Will be once the missus finishes watching Emmerdale
Growing old is mandatory...Growing up is optional

FPV Guru
BNUC-S qualified
Sbaps.co.uk

Balders

Growing old is mandatory...Growing up is optional

FPV Guru
BNUC-S qualified
Sbaps.co.uk

neagron

 :cool2: great idea will have to copy,Marty

usnooz

check this one out.

Gaza_07


homersainty

If you find yourself in danger of being taken seriously, then try to do something which undermines or sabotages that perception in some way.

Balders

Yeah, def gonna hang an old pillow slip or something to give it some "body"

Growing old is mandatory...Growing up is optional

FPV Guru
BNUC-S qualified
Sbaps.co.uk

Gav

Saturday,October 20, 2012, 19:03:41 #9 Last Edit: Saturday,October 20, 2012, 19:05:22 by Gav
haha cant wait to see video if that Balders.

I would be worried about landing the thing in the dark or a kid trying to grab or lob a stick at it while its flying lol

edit just seen the video link.  lol cool

Gaza07

Nice one Balderes look forward to seeing it fly with a body  :bravo:

Balders

Old work shirt donated :)  Will fly it tomorrow (weather permitting).

Not going to do much more with it...keep it for Haloween :)

Growing old is mandatory...Growing up is optional

FPV Guru
BNUC-S qualified
Sbaps.co.uk

Gaza07

That is going to look great in the air  :bravo: